20 augusti 2016

Cityresa till London ♥️


Jag har såå många bilder på min mobil. Jag har tömt en hel del men kan inte låta bli att ha kvar bilder i telefonen. 


Så varmt som det var i London i början av maj hade de inte haft på 40 år. ( tror jag att de sa) Vi hade fantastiska dagar. Vill dit nuuu. ♥️


St. Pauls katedralen sedd från millennium bridge. 

Fanatiska byggnader o kultur. Finns så mycket att utforska. Det tar aldrig slut. 


Big ben - Westminster London
Så vacker, så ståtlig och grann... ❤️

Det räcker att du ställer dig på en bro så får du se massa kända monument o byggnader som exempel här när vi stod på - millennium bridge, st Pauls katedralen, sky garden ( till vänster på bild) Themsen river, Tower bridge, Shakespeare globe, the shard ( spetshuset till höger) etc etc. Därför gillar jag bäst att gå och gå och.. Det är liksom då man "får London". Tunnelbana är bara nödvändigt ont.. 


Jag kan varmt rekommendera London som cityresa. Ni kan få tag på billiga flygbiljetter o även fräscht hotell för bra peng. Just do it!♥️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...