27 augusti 2016

Amadores beach GC



Längtar till värmen. 
En sån solig dag vi har här i byn idag. Blåser som attans dock. Idag ska jag bara plocka och städa lite hemma. Tänkte först gå och kika på tapeter men då tänder man bara ha-begäret så jag låter bli. Jag tänkte börja planera att fixa mitt sovrum. Tyvärr är det tre lager tapet (plus struktur) så jag tänker anlita nån som tar bort allt. Fast man kan alltid börja planera och kika runt lite. :)


Det är mitt sovrum som ska fixas. Allt från spruckna taket som föreningen står för till att jag fixar väggar, lister o golv. 


Önskar er en fin lördag!


1 kommentar:

  1. Hihi jag det är sant !!
    Kikar bara in och önskar dej en trevlig helg och ny vecka som snart kommer !!
    Vi reser ikväll till Mallis...återkommer med bilder därifrån senare ;))
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...