15 juli 2016

Sala butiker


Stabäck. Ett ställe jag vill se närmre på. Vi åkte förbi där i morse när vi drog till Sala. 


Min drömtavla på Sala silvergruvans antik var kvar. En dag så.. 

Verksamheten är till salu. Blir lite sugen att köpa! 

Vi åkte in till vackra centrum och gick in på Frälsningsarmén. Vi tog lite krubb, jättegod kycklingsallad! Jag kunde bara äta knappa hälften. Skämdes när jag var tvungen att lämna, fick så mycket mat o trevlig personal var det där. 


Köpte mig en bok på -Återbruket för enkom 5 riksdaler. Och köpte mig en grön kruka på en blomsterbutik. Thats it. Nää jag köpte denna också! -->


En stor vacker skål för 40 pix. På Sala antik kostade den 220kr... 


Just nu sitter jag och njuter av värmen och tittar på min kanariepalm. Snart kommer Ela o Simon. 

Hej o trevlig helg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...