5 juli 2016

Noradagarna 2016


Idag var jag med min vän till Nora. Första gången för mig. Vilken fin liten stad! 


Massor med mysiga småbutiker och loppisar överallt. 


Vi gick in i en söt butik som heter Vickis. Fanns jättefina saker plus loppis nere i källaren. 


Vi var in i kända diversehandeln och jag tyckte det var lite för dyrt. 


Men det fanns nåt för alla där. 


Mysigt och mycket att titta på. 


Rena rama Bullerbyn!


I Nora skulle jag vilja bo!


Gamla hus och lummiga trädgårdar. Så himla vackert! Vill haaaa!!


Efter ett par fina timmar i Nora så tog vi en tur in till Lindesberg. Plantmarknaden är fantastisk.  Vi tog fika och strosade runt där i godan ro, lite folk.  


Jag kom hem med en billig och fin kanariepalm! Love! 

Vilken fin dagstur! Älskar såna med en fin vän!♥️









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...