13 juli 2016

Frukost utan bröd



Då jag ska försöka äta frukost utan den goda morgonmackan så knaprar jag frukt o grönt med protein. Tycker inte om mjölkprodukter tyvärr, och jag gillar att tugga. 


Jag har skaffat appen lifesum som "alla" använder o rekommenderar. Hur lätt som helst. Du ställer in hur mycket du vill äta i kalorier o hur mycket du vill gå ner i vikt. Jag drog inga stora siffror. Nio kilo ner på tre månader. Jag vill kunna äta o inte svälta. 


Här ser ni att jag har skrivit in frukost. Fick ej bra betyg direkt. Hihi (D.) och jag har inte ätit upp alla rekommenderade kalorier. Men det hinner jag göra under dagen. 


Nu ska pimpla kaffe innan promenad. - som man oxå kan skriva in o få bonus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...