12 juli 2016

App ~ Runkeeper



Gick fortare hem men tog en kortare väg då jag var hungrig. Att vara utan frukost i över tre timmar är inte min grej. Gick raka vägen till Coop för inhandling. 


Hade även stegräknare på mig. Den stämmer ej exakt men ger en riktlinje. Har provat den ett par gånger och den tar ej varje steg. Man får ta det med en nypa salt, och ha den till ett stöd för att se att kan rör på sig en längre tid. Småsteg hemma räknar jag inte in. Kalorierna stämde rätt bra med Runkeeper. Det är ju bra. Göra av sig mer än vad man stoppar i mun.. Har kastat all godis här hemma, blir intressant när jag börjar dampa av tristess och sötsug ikväll...


Har ätit frukost. Sallad, skinka o kaffe. Ca 200 kalorier. Kommer kräla här hemma av abstinens. Hehe 
Eftersom jag har sovit uruselt inatt o varit vaken sedan halv fem så ska jag vila strax. Har jordens nackhuvudvärk, men det går över snart. 


Tänk att det är över ett år sedan jag gick med fruktansvärda smärtor i buken och blev opererad akut tillslut. Och tänk att jag är fortfarande paj i ryggen av flera diskbråck och inte har känsel i tårna, fot o vrist och klarat vandringar. Man blir stark av prövningar. Man klarar mer än man tror.  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...