1 juni 2016

Taksprickor



Superstressad. 

Jobb o sen årsmöte. 
Tog upp det som har hänt mig i min lys. 


För ca en vecka sedan när jag skulle till sängs, ca 23:30 tiden så small det till i väggen här i sovrummet. Jag gick upp o tittade för jag tänkte om det var någon som hade kört in bilen i huset. Men jag såg ingenting. 


Två nätter senare hände samma sak. En dov snäll i väggen igen. Såg inget då heller. Två kvällar efter andra smällen hör jag en smäll i hall/vardagsrumsväggen. Tänkte inte mer på det..


I morse när jag drog på mig blusen o huvudet o ögonen for upp mot taket genom blusen och så ser jag väääärldens spricka i taket!! Tvärs igenom rummet!! Jag började undersöka hallens väggar och tak men såg inget, inte förrän jag öppnade garderoben o såg ett stort hål i dennes tak!!

Så nu är jag helt slut. Det är något tamefanken hela tiden. Efter årsmötet tog jag upp detta. Flera hade hört smällen den ena natten. Fastigheten ska besiktigas och då kollar de upp detta.  Hur kul är det med trasigt tak!? Betala för nytt tak igen!? Jag kastar snart in handduken ... Hepp





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...