4 juni 2016

New Dawn rosen ❤️❤️



När man bara har sovit fem timmar på natten och vaknar tidigt så får man mycket gjort. 


Man hinner pilla o plocka på sina blommor och växter. 


Kolla in rosen efter att den har fått näring! Helt annan ros! 


New Dawn rosens första ros kommer att slå ut när som helst!


Jag har tagit och tvättat alla fönster igen, utvändigt. De var sååå gula av pollen. Tog även balkongglaset när jag ändå var på hugget. 


Mor påtar..



Sen var jag och mor till far för att pyssla om graven. Sopstation och en affär hann vi också med. 


Mors status på Facebook. 
Katten Ebba tog med sig in en liten mus inatt. Den är kvar inne i köket. Så nu har mor införskaffat musfällor. 



Nu blir det godisstund innan nästa race. 







1 kommentar:

  1. Jaa ibland kan man få mycket gjort och ibland ingenting, hehe...jag sitter här och väntar på kunder till min loppis, och då får man inte mycket annat gjort...har iaf städat i badrummen !!
    Och vid datorn kan man ju sitta också, hihi...
    Trevlig helg !
    Bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...