28 juni 2016

Härfågeln på hotellet


God morgon, hälsade härfågeln med sin skeptiska blick när jag nyss gick förbi. Tänk att få bo så nära djuren här. Kul! 


Igår var jag och mor ut till Kasbah, ett shoppingcenter med musikställe. 


Först mat på detta hak. Dönerkebab. Gött! 


Sen till den vackra svenska kyrkan. 


Kvällssolen sken så vackert på kyrkan. 


Stor kebab! Orkade bara hälften!


Klockan 22 började jag gäspa :) 


Så det var bara att ta taxi hemåt. 3:20 euro kostar det att åka 2 km. Inte klokt vad billigt! Parfym till mig och min saknade dotter kom jag hem med. Parfymerna är ca 100-180kr billigare st här än hemma. 


Nu blir det frukost tajm!



Mor äter pannkakor till frukost!


Bon apetit!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...