25 juni 2016

Frukosten på hotellet



Det finns väldigt mycket att välja emellan här på frukostbuffén. Men jag tar mina frukter, grönsaker, bröd och ost. 

Jag är så glad att jag tog detta beslut. Det där beslutet att åka direkt man går på semester. Fick tips för ett par år sedan av en arbetskollega att man ska sticka iväg på en tripp direkt när semestern startar för får man hemma ett tag så är det svårare att släpps jobbet och man går bara och väntar på att få åka iväg. Då har ju nästan hela semestern försvunnit. Det är så jag har gjort, gått hemma en månad och sen dragit vid sista veckan. Jättedumt. Nästa år ska jag nog åka samma dag jag går ut från skolbyggnaden för sista gången för det läsåret. Haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...