21 maj 2016

Byta profilbild



Som tur är så blir det kanske en tripp i morgon om butikerna är öppna. Jag har pysslat och plockat lite idag men har inte känt någon större glädje över det jag gör.  Som tur är går en sån här "grå dag" över ganska fort. Jag ska laga lite mat o kika på en komedi så då blir jag nog på glatt humör igen. Jag är ganska lättroad. Hehe 


Blev gråskala på Facebook idag. Ganska fint med svartvita bilder. Tog denna bild 2013 tror jag. Vi var där i april och dotter fyllde 18 år. 


Hade jag tänkt till så hade jag inte bytt bilder på fb en lördagkväll. Folk är inte nyktra och man får telefonnummer nu på messenger.. Hahahaha Jag tror jag döööör! ja ni ser, jag har redan blivit glad igen. Lättroad som man är...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...