22 maj 2016

Bra appar


Bästa instagram appen. Followers. 
Där kan man se vilka som slutar följa mig o då gör jag detsamma... 


Tyvärr kan man inte behaga alla, och jag vill inte lägga ut 711 bilder på samma blommor som antingen står på en diskbänk eller köksbord. Ibland så har man liksom inget att visa och bland så kan man bomba insta med bilder. Det verkar vara en lugn period där inne nu ser jag. Inte många av de jag följer lägger ut så mycket o snålt med likes. 


Den här blogg-appen är bra. Man tar ett par foton med mobilen o sen går in i denna app och bloggar. Använder knappt min dator nå mer till bloggandet. Bara om jag ska skriva mycket. Men då kan jag lägga ut alla mobil bilder via den här, sen in på datorn o skriva.  Möjligheterna är många. 


Men nuuu blir det morgonkaffe! God morgon!❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...