13 april 2016

Gustavianskt ❤️



Sitter i min soffa och funderar på när jag ska ta tag i renoveringen. Det ger mig en släng av ångest. Skulle verkligen behöva golvlister o annat smått och gott. 


Så här ljust har jag kl 05:45 i sovrummet. När man vaknar på morgonen oavsett ljust eller mörkt, då har man sovit klart säger kroppen. ❤️


Lister gör mycket. Jag har tunna bruna trälister från -68. Not nice. Sen sladdar överallt. Det finns kontaktuttag men dem är typ sju kilometer från soffan. Vid soffan gör man nästan allt och vill man ladda dator och mobil så vill man ha tillgång till ström där man sitter.  

Idag är det trist väder ute. Grått. Förvisso perfekt dag för fönsterputsning men det tar jag i helgen.. 


Sitter och funderar på vad jag ska äta. Har magkatarr så då är det inte lätt att hitta på nåt gott. Får nog bli en sallad. 

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...