1 april 2016

Giltigt pass till weekendresan


Fredag, veckan har gått tokfort.
Nästa vecka blir inte rolig. Tyvärr kan jag inte säga varför men ibland önskar jag att jag kunde spola bort vissa dagar. Det är tur att man kan bita ihop och även tur att jag har positiva och roliga saker att se fram emot. Längtar efter mina resor och få umgås med mina vänner. De gör att jag glömmer det trista. Nu är det första april, denna månad brukar gå fort. Våren är här, flera kalas stundas och massa möten i agendan. Måste även fixa nytt pass för den jag har duger inte datum-mässigt när man åker till England. Den måste vara duglig ett halvår eller mer vid inrese-datumet. Nå väl, inte så stora bekymmer, ska bli riktigt kul att komma iväg till London. Tjingeling!




Klick Klick:
Instagram

1 kommentar:

  1. Jag vet precis... Vissa dagar vill man bara spola framåt :)
    Oj, den regeln när det gäller passet visste jag inte om, det kan vara bra att kolla upp när man ska resa hur just det landet ställer sig till ens "bäst före datum" på passet :)
    Ha en fin fredag och helg.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...