25 april 2016

Att blicka framåt...


Hej, jag heter Ina och är utbildad stödpedagog och har arbetat inom skolväsendet i ca tio år. Idag vill jag prata om att finna kraft för att kunna blicka framåt och ta utmaningarna längst vägen, både inom arbetslivet och sitt privata.

Visst lät det seriöst. hihi 
Har funderat på att ta steget att bli en föreläsare. Inte en sådan där professionell en som kan stå och prata i för stor publik men i en liten grupp kanske skulle vara något?... Nä, jag har det ganska bra som jag har det nu. Ska inte utmana mig själv allt för mycket. 

Att stå och drömma sig bort ett tag i vacker omgivning ger ro i själen. Att få vara i nuet och bara vara en stund ger kraft. En helg som denna gav mig styrka att orka ett tag till är guld värd. 

Nu kör vi måndag och ny vecka med nya utmaningar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...