13 mars 2016

The office



Hallå där!
Ja tänk vad konstigt livet och samhället är idag då man är så beroende av tekniska prylar. Sitter här på kontoret och kikar på mina prylar. Skrivare, datorer och mobiler etc. Men det man gillar mest är gamla fotografier och andra saker som har affektivt värde. 


Solen kikar fram och man blir genast piggare. Nackdelen är att man ser allt damm som samlas precis överallt. 


Idag har jag spikat upp två småramar under elas konst. Men jag har inte ramat in något för jag vet inte riktigt vad jag ska rama in än. Världsliga problem. hehe

Nästa helg ska jag till Västerås för att hämta nya brillor och mitt skåp jag har ropat in på auktion. Kommer bilder då. Jag är lite frånvarande från bloggen då jag har problem med den nya jobbmobilen. Ska köpa mig en ny nästa helg så att jag kan blogga och instagramma igen. Tänk så handfallen man blir utan sina tekniska prylar.

Må så gott!


gamlaposthuset
Instagram

1 kommentar:

  1. Så är det kära vän !!!
    Men vi ses igen på både blogg och instagram ;))
    Ha en fin ny vecka !!!
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...