24 mars 2016

Pensionärshem...



Hittade mina gamla vägglampetter som jag köpte för över tio år sedan billigt.. De åkte upp idag och jag ska bara fixa till med sladdarna så blir det perfa.


Jag ska putsa upp dem också. Men det tar jag sen när jag är laddad inför städning. 


Så här kan en förmiddag se ut på jobbet när telefonen ligger vid skrivbordet o jag är på lektioner. Stressamigsomfan.com 


Men jag ska försöka vila i helgen. Fast jag tog med mig jobb hem, som måste förberedas inför möten om ca en vecka. 

Det var kul att komma hem från work today, har beställt mobilskal för 70kr med bling och den låg i hallen när jag kom innanför dörren för en stund sedan. 

Får önska er en fin påskhelg och vi håller tummarna att vi får lite sol också. Kram❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...