10 mars 2016

Microsoft Lumia


Äntligen fick vi nya mobiler på jobbet.
Men detta går inte att använda för den är en budgetmobil. Kan inte ens ta ner vissa appar för de apparna vill inte göra ett avtal med Microsoftsmobiler för de tycker att Microsoft suger.  


Jag vill inte ta på mig nå mobillån än, så jag får dras med denna ett tag. Andra nackdelen med detta är att jag inte har ett endaste telefonnummer kvar för de är ju sparade på iphones "sparsystem" och denna har ett annat.. Så ni får gärna skicka ett sms till mig så att jag kan spara era nummer, tack. 

Det blir få inlägg nu då jag inte ens kan ta ner blogger-appen på denna. Det har ju varit så behändigt med Iphone då man kan ta ner vilka appar som helst. Instagram och snapchat är också uteslutet. Heeelt värdelöst men jag ska försöka fixa detta så snabbt som möjligt. 

Kramis



gamlaposthuset
Instagram

2 kommentarer:

  1. Jaa va bra att du ska fixa det snart vännen ;))...oj vad man är beroende av tekniska saker...nästan skrämmande !!....men vi lever i en teknik värld...hur fungerade allt förr ??
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Visst är det jobbigt när tekniken inte hänger med :)
    Ha en fin fredagskväll och helg.
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...