19 mars 2016

#interiordesign


Igår kom denna bild upp på min Facebook. Det är så att Facebook har en funktion som delar ens minnen - det man skrev exakt på dagen för ett X antal år sedan. Jag gillar inte den funktionen då den kanske visar något som man inte vill bli påmind om. Som denna bild, den dök upp igår. 

Tänk att det var tre år sedan mäklaren kom till lilla kråkslottet och skulle ta bilder för försäljning. Jag har snart bott här i posthuset i tre år. Omtumlande, och det tog över ett år att bara acceptera läget/livet. Att bo i en lägenhet är inte det optimala. Man har folk omkring sig dygnet runt, man hör vad de gör och även vad de säger. Man hör när de går på toa (äckligt) och när de duschar och diskar. Jag vill inte veta sånt. Men nu har det gått tre år och jag lever på hoppet att en dag få plantera tomater och rosor igen, ha en liten gräsplätt och slippa andras ljud oljud... utan att höra grannars toabesök... 

Men ska jag vara tacksam för att jag har tak över huvudet och bla bla osv osv så visst är jag det, för det finns de som har det värre... 



Instagram:

gamlaposthuset
Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...