2 mars 2016

Instagram suger...


Filar och putsar, så kul att få ny färg!♥️


Instagram suger apa ibland. Om man inte lägger ut vackra bilder på blommor eller sitt hem så gillas inte bilderna. 
Allt ska vara så jäkla vackert hela tiden. Skönt att jag har en mobil som knappt funkar nu pga ålder, så därför är jag inte inne på den sidan så mycket nå mer. Hur många har "fotomodells-hem" varje dag? Inte många, och flertalet tar typ samma bilder hela tiden och skriver samma mening varje gång, de måste ha någon bokstavsproblematik. Eller passar de på att ta tusen bilder med mobilen när de har städat och köpt tulpaner. Sen ser man samma tulpaner i tre veckor på massa indtabilder. Bläk. Tacka vet jag bloggen, där man kan lägga upp precis vad som helst och man slipper jaga "likes".. 


PS. Followers for instagram appen är bra. Där kan man se vilka som slutar följa en, och då kan man göra detsamma. Efter att ha lagt ut bild på naglar slutade en instavän följa mig. Så tjofs så slutade jag följa henne.. 


Sköt om er och njut av kvällen!♥️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...