18 mars 2016

Fyndat på Erikshjälpen


I onsdags var jag och GB till Hedemora en sväng. Där fyndade jag en fin duk, en löpare. Blev typ kär i den på en gång. Loooveee ... 


Jag fyndade även fin piedestal, så nu har jag sex stycken här hemma. Knasig man är som samlar på sig saker, men bara fina prylar givetvis. hehe. Men man blir ju liksom kär och känner att man bara måste ta hem möbeln för annars kanske den hamnar i fel händer. hehe Skulle aldrig kunna ha en kuriosabutik för jag skulle aldrig kunna sälja iväg de vackra tingen. 

Svårt att ta foton ibland och i vissa fall är saken finare i verkligheten än på bild. 


Idag blir det inte lika strålande och fint väder som i har haft i veckan. Man vänjer sig fort när solen är framme. . . och nu snöar det. . . 

Denna dag blir jag hemma från jobbet. Har magsjuka. Tänker inte säga vad jag vaknade av inatt men jag har suttit på toa sedan tre och jag är rätt trött nu.. 



Ha en fin dag!



Instagram

1 kommentar:

  1. Fynd är ju som energikick :)
    Jag fyndar ofta på Röda korset och Myrorna :)
    Ha en skön fredagskväll och helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...