4 mars 2016

Choklad och en bra bok



Fredag och ruskväder. Det är så grått ute att man får tända ljus inne. Snön vräker ner och jag misstänker starkt att man inte kommer att få se solen på ett tag.
Jag kommer nog att lägga mig i soffan och läsa boken jag har påbörjat och pimpla kaffe hela dagen. Man får göra det bästa av dagen till trots. Ska till dotter i Västerås i helgen. Ska bli kul att få se hennes nya möbler. Vi ska boka sommarresa och strosa runt i centrum och fika och äta gott. Det blir en bra avslutning på denna vecka. 

Ha en fin fredag! Kramen Ina

1 kommentar:

  1. Det lär dröja innan jag kan fika med min dotter...hon har varit en vecka nu i Mexiko och ska vara där i fem veckor till, dom ska även åka till Cuba och Kankon (ett semester paradis i Mexiko som jag inte kan stava till, haha, men det uttalas så )...jag saknar henne redan ;)). Vart ska ni resa ?....just nu känner jag inte för att resa i sommar, men man kan ju ändra sej, hihi...
    Trevlig helg !
    Kram kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...