6 februari 2016

Sunprime atlantic Gran Canaria


Hittade en usb-sticka i skrivbordslådan med massor av charterbilder från våra resor som jag ska gå igenom. 
Man blir riktigt sugen att åka iväg. Måste ringa dotter idag och höra vart vi ska åka i sommar. Vi har kikat på Rhodos och Samos men blir lite snål då priserna är höga gentemot kvalitén på hotellrummen. Vi har även kikat på härliga Kreta men vi hade tänkt att prova en annan ö i år. Vi har också kikat på Menorca men hotellen där är svindyra. Vi har aldrig bott på samma hotell två gånger utan provar alltid på något nytt. Men i år ska jag tillbaka till Sunprime Atlantic där jag, mor och min dotter bodde 2010. Superfint hotell och inga barn under 16 år får bo där. Finns gym, spa och vattengympa och andra aktiviteter och fräsch frukostbuffe och fin lounge.   

Utsikten från mors balkong

Nu blir det frukost, jag vaknade redan halv sju och kunde inte somna om. Skönt att bara sitta i soffan och glo på tv och datorn med en stor kaffekopp.

♥️♥️♥️Ha en bra lördag! ♥️♥️♥️


Ela vid sanddynorna i Maspalomas. Sanden har blåst över från Sahara öknen


Vattengympan vid hotellet. Dotter o mor hoppar och studsar i vattnet..


Nöjda efter en halvtimmes pass i poolen. Flitiga. :)



gamlaposthuset:
Instagram

1 kommentar:

  1. Härliga semesterbilder ;))....vi har pratat lite om att resa till sommaren/hösten...men just nu känns det inte så lockande...men senare kanske, hihi....har full sjå att sköta om min höft nu...tror att det är höftkulan (artros) som spökar...skall till läkaren den 15 febr....så det är bara värk tabletter som gäller nu...men vet inte om jag tycker dom verkar...
    Mello ikväll...alltid något ;)....och ett glas vin till kvällen, haha...
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...