23 februari 2016

Horribel inredning..


Varje gång jag kliver in i D-huset så svajar det till. Jag får känslan av att vara tillbaka till guppande 70-talets resor till Finland med Viking Line Rosella. Efter några sekunder av vinglighet börjar jag klättra på väggarna och inser att jag inte kommer någon vart. De runda upphängda mattorna driver min yrsel till Max. Efter att ha satt mig på galon-rondellen kommer jag på att jag är på jobbet och vinglar utmattad till stundande lektion...

Smaken är som baken när det gäller interiör. 


1 kommentar:

  1. Ja nog har man sett snyggare interiör, haha....
    Idag är jag blå på låret av sjukgymnastens hårdhänta tryckande....skrek av smärta, hehe...men det gjorde nog susen och det var inte höftleden som spökade och det blev jag glad över iaf....kanske ska jag tillbaka om det inte blir bättre, jag ska "knåda mej själv " och det är inte det lättaste...han sa någonting om att huden hade "fastnat" på bindväven eller vad det nu var ?...läskigt eller hur ?...ja det finns mycket konstiga saker som kan hända med kroppen !!!
    Nu ska jag iaf snart börja med min yoga igen...som jag har saknat den ;))
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...