15 februari 2016

Glitter och glamour! ♥️

Förra sommaren köpte jag mig ett par Rieker sandaler här i byn. Gudars skymning vilka dundersköna skor! Det var som att gå på moln varje gång man drog på sig dessa blingskor. Nu är det så att de blev rätt slitna efter 4 månader intensivt användande, de duger även denna sommar som kommer men ni vet hur skor kan lukta efter att ha varit barfota i dem fast man inte har fotsvett.. precis. Man vill ju vara fräsch när man går runt och ser gudomlig ut så jag fann dessa vackra sandaler på nätet, och tjolavips så klickade jag hem dem! ♥️

Ja jag vet, knasigt av mig och smått galen men va fasen, jag måste ju vara ute i god tid så inte de tar slut. Förstår att alla vill se så snygga ut om fötterna efter att sett mig i dessa fabulöst vackra dojor! hehe


... och när man är i farten och sitter med fingrarna i full fart på tangentbordet så råkar man ju bara helt enkelt klicka hem ett par till som superglittrar att Liberace ser blek ut jämfört med dessa skönheter! Så i sommar får ni allt ha glasögon på er när ni möter mig så att ni inte blir bländade av glitter- och blingtokiga tanten som närmar sig 50 års-strecket med stormsteg! Bara 6,5 år kvar dit... 

Jakten på glittriga sjalar och annat smått och gott är på intågande. Japp,  jag är den som hjälper världsekonomin och håller Sveriges BNP i schack. 



Sköt om er och glittra på! ♥️


gamlaposthuset:
Instagram

2 kommentarer:

  1. Förstår att du klickade hem de snyggingarna, glitter kan man aldrig motstå....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Snygga dojor....och du är ju bara barnet, hihi....tänk om man kunde backa bandet, haha...
    Ha det gott !
    Bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...