24 februari 2016

Februari-vit



Här står jag och väntar på att värmelådan ska bli ledig. (solarium) Så j-fla vit som jag är så är det ett måste ha få lite färg på kinderna. Skrämmer både elever och personal och det är ju inte bra. 
Nä då, så illa är det inte utan jag lägger mig där ca 1 gång i veckan och får mig ca 17 minuter värme i rygg och nacke. Så underbart! Jag passar på att slappa och vila, och drömma mig bort en stund. Så detta hjälper mig både kroppsligt och mentalt. Lovely!


Så där ja! Färggrann som en nyponros! haha

Ha en skön kväll!





1 kommentar:

  1. jag solade mycket i solarium på 80 och 90-talet...men aldrig nu, använder brun utan sol istället och det funkar jättebra och jag tror nog det är mera säkert också ;))...dottern har nyss åkt från Londons flygplats nu...och är på väg till Los Angeles där hon skall byta plan och vidare till Mexiko där en väninna och hennes kille möter upp henne och kompisen där dom skall bo hos killens föräldrar (han är nämligen från Mexiko)hängde du med, hihi....saknar henne
    redan...hon är "over there" i sex veckor !!! de skall även besöka Kuba...och det känns i mamma hjärtat...hon har aldrig rest så långt utan oss förut, men hon är ju snart 21 år så det skall nog gå bra ;))
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...