2 februari 2016

Färga bryn! ♥


Hallooo!

Då kör vi februari och hoppas den går fort. Igår var jag och fick naglarna fixade, valde chockrosa för att få in lite färg i mitt liv. Härligt! Idag var jag till salongen för att få brynen färgade och plockade. Då man är så ljus så syns de knappt. Mycket färg i bryna just nu men färgen dämpas efter första duschen. Min hud mår inte bra, har fått stora blemmor och pigmentförändringar. Vet inte vart det kommer ifrån men misstänker att jag har vitaminbrist. Har tappat massor av hår också så det kan vara brist, men samtidigt tycker jag att det är lite konstigt då jag smäller i mig vitaminer och mineraler every dag ju. Hoppas att det vänder snart, och att solen håller sig framme så att jag kan lapa d-vitaminer. 

Idag hämtade jag ut mina lovely klockor men de får ni se tomorrow!



Tjingeling! 







Instagram:
Klicka här
Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...