28 februari 2016

Adhd hela jag idag!


Ibland (ett par gånger om året ungefär) får jag en släng av adhd. Idag efter en timmes läsning och 76 sidor senare så kunde jag inte slappa nå mer. 

Jag var bara tvungen att hitta på något. Så jag började med att tvätta utsidan av fönstren. 
Sen när jag var ändå i farten klippte jag ner pelargonerna och chockade dem med näringslösning. 


Sen ut på balkongen för att klippa ner enarna och rensa upp bland rosor och andra växter. 


Sen fick jag för mig att damma och torka golv. Tjofs så var det klart. Då kom jag på att det kan vara kul att läsa på om lunnefåglar. Javisst, läste en hel kvart men enda jag kommer ihåg är att de har en trekantig flerfärgad näbb och är duktiga dykare. Adhdn har inte gått över än så jag tar väl och diskar lite med... 

Toodeloo! 


1 kommentar:

  1. Men vilken härlig energi.
    Låter som du har haft en bra och effektiv dag.
    Det kanske är våren som drabbat dig?

    Ha det bäst nu,
    kram Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...