23 januari 2016

VING resor ..


Vaknade tidigt men låg och drog mig en stund. Lördag. Så skönt. Vid halv åtta så klev jag upp för att dra igång kaffebryggaren. Medan kaffet stod och puttrade så kikade jag igenom gårdagens post då jag inte orkade göra det efter jobbet igår. Där fann jag VINGs resemagasin och den passar ju helt ypperligt att bläddra till frukosten.. 


Jag har åkt med VING ett flertal gånger genom åren. Första gången var till Teneriffa med familjen på 80-talet. Med VING har jag alltid känt mig nöjd oavsett vilken destination eller budget- eller lyxhotell man har valt. Om jag har varit missnöjd så har de hjälpt och fixat problemet på ett par timmar. Alltid varit bra service. Jag har också  åkt med andra charterbolag och de har varit kanon men med VING är det något speciellt som man inte kan sätta fingret på för jag tror att det är inte bara en specifik grej utan det är helheten som är bra, allt från incheckningen och flygbolaget till hotellet. 

Nu har jag druckit kaffe och ätit en smörgås här i gamla posthuset, ska fixa till mig lite sen bär det iväg på loppisvända med en fin vän. Vi har alltid lika roligt när vi kommer iväg och har alltid mycket att tala om plus att vi älskar att fika. hihi

Ha en toppendag så ses vi snart igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...