16 januari 2016

Solens välgörande!♥️


Hej på er!
Det är härliga lördag och jag ligger o slappar i soffan och dricker livets dryck, kaffe. Solen skiner starkt idag och det är ca -18 minus ute. Solen får mina tankar till värmen. Har letat efter hotell på Krrta men alla de vi vill eller kan tänka oss att åka till är redan fullbokade i augusti. 


Så här kan belysningen se ut på Gran Canaria. I Sverige kan turkduvan vara en raritet men är en skräpfågel i Spanien. De är ofantligt många och duktiga att bajsa ner allt som finns i deras väg. 


Det är ofta vackra solupp- och nedgångar på Gran Canaria. Man sitter bara och njuter och "är" för stunden. Denna helg ska jag köpa mig en triss-lott och vinna så kanske jag kan köpa mig en liten etta på Gran Canaria när jag går i pension. Det skulle vara lycka..  

Trevlig helg! ♥️Kramen


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...