12 januari 2016

Ryssvintern kommer igen..


Dagarna rusar iväg och det känns så skönt då jag inte tycker om januarimånad. I morgon eller om det var på torsdag kommer kylan tillbaka och jag är inte glad. Det räcker väl att snön vräker ner. Men men jag tänker att snart är det vår och fågelkvitter och mycket jobb och långa arbetsdagar så det känns helt okej ändå. Bara att gilla läget. Idag träffade jag på elever som var så glada över att träffa mig och att de saknade mig. Det känns faktiskt riktigt bra och man känner att man gör lite nytta fast vissa dagar känns mindre bra. De är supergoa och fulla med energi och det ger mig hopp inför framtiden för dessa ungdomar. 

Nu ska jag krypa under elvärmefilten och kika på farmen! Må gott! <3




Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...