19 januari 2016

Liten skridskobana



Tisdagen har gått och det är jag tacksam över. Har haft ont i kroppen och i huvudet helaaa dagen idag. När man känner sig risig och ansiktet liksom är blossande röd då är man inte pigg. Jag rådde bot med solarium och pizza plus två alvedon. Får se om det konceptet fungerar. :) 
Kolla in denna fina bild. Kommunen har gjort en liten skridskobana i parken för kidsen. Har inte sett några där än men hoppas att den används. Mitt höghus finns där i bakgrunden, bor så centralt som man nästan kan göra. Såå skönt. 

Då jag inte har en fungerande mobil än så har jag inte kunnat instagrammat. Förhoppningsvis så kommer jag igång med det snart igen.

Ha en fin kväll!





Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...