25 januari 2016

Fuskbrasa Retro



Jag har fått en idé, att bygga en fejk öppenspis till vardagsrummet. Vill även ha en fuskbrasa från 60-talet. Hur retro som helst. Så har ni en liggandes hemma så hör av er till mig, köper den gärna! :)


Finns flertalet modeller och för min del spelar det ingen större roll hur den ser ut men de är inte lätta att få tag på. Finns bara på tradera. Tycker det är lite konstigt att inte "spis"företag säljer dessa.
Jag har frågat på jobbet om hantverk kan snickra ihop en spis men fick inget riktigt svar. Det beror på brandsäkerheten etc.. Jag får tjata. :)

Bilderna kommer från Tradera. 


Nu är det hög tid för mat. Är konstant hungrig. Har pizzarester i kylen! Hejpa!


1 kommentar:

  1. vi har en liten fejk kamin, men ingen till salu,;))
    Hoppas du finner det du söker ;)'
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...