29 januari 2016

Fina regalklockor


Har beställt en stor herrklocka för endast 150 kr! Superpriser på en hemsida och eftersom jag gillar stora accessoarer så självklart så måste jag ha stora klockor. Jag köpte en sån här klocka för nåt år sedan och även året innan så detta blir  min tredje. Att byta batteri kostar ca 80 kr och de håller bara ett halvår sen är det dags att byta igen. (batteriet som är i klockan jag köper håller ca 2 år) Då köper jag hellre en ny klocka för en hundring än byter hos urmakaren varje halvår. Hoppas att jag hinner få den nästa vecka då jag ska fixa naglarna i grönt hade jag tänkt. hihi Lite nördigt men rolig hobby.

Hoppas ni mår bra och jag önskar er en fin helg!








Klicka på ikonen:

gamlaposthuset
Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...