9 januari 2016

Fågelmat



Hej o hallå i stugorna!
Idag är det lite mildare ute. Skönt. Ska strax iväg och fågelskåda. På Ica. Ska köpa mig en hel kyckling eller kycklingspett. :)
Ska rensa dotterns walk in closet i eftermiddag. Hon har fyllt sina garderober i sitt nya hem och får inte plats med mer. Ska lämna in kläderna till röda korset eller hörnan. 


Onödigt vetande verkar vara det nya i kvällstidningarna. Detta vet man redan. Att man inte kan skriva hur som helst när man kommunicerar via mobil etc. 


Kolla in min melon jag köpte på GC i höstas! Åt i godan ro och när jag var nästan färdig så kom det fram ett hjärta!♥️ 

Nähäpp, nu ska jag ut! Heeej!


1 kommentar:

  1. Här är det över 20- grader så den enda utegången för mej idag , var när jag gick ut och gav fåglarna mer mat...brrr!....här är det spackling, målning av tak och sen tapetsering i sovrummet...tjoho!!...ha en fin dag !!
    Kram<3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...