8 december 2015

Mot fjälls!


Så här glad såg jag ut juni 2013 när vi skulle upp mot fjällen. Underbara tid, underbara fjälls. Hoppas på en sån fin tripp igen med härligaste vänner. 
Denna jul blir lugn, ska inte ha något inplanerat alls. Bara slappa och njuta av jullovet. Ska börja spinna på hur jag ska göra i sommar. Har stora funderingar på att åka 3 veckor till Kreta, tänkte om man skulle bo en vecka i Chania, sen två veckor i Platanias. Vi får se vad jag hittar för hotell etc. Hade även tänkt att ta en kryssning till Tallinn eller Riga nu på sportlovet men som det blåser denna vinter så tror jag nog att jag avstår. Blir så lätt sjösjuk och då kan man inte njuta alls. 

Drömma om resor är härligt. Bra terapi denna mörka årstid. Ha det gott! 








instagram:
Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...