29 december 2015

I tried to be normal once..



Hallå bloggisar!

Dagarna rusar fast man inte gör många knop själv.

Känns rätt okej ändå för att då kanske tristaste månaderna rusar iväg, januari och februari kan vara såå trista och långdragna. Man bara väntar på våren, blommor, grönska och fågelkvitter. 
Idag är det svinkallt ute, ska upp till Ebba om en stund. Känns motigt då jag vet att hela jag fryser till is så fort jag sätter nosen utanför dörren. Ska nog köpa mig lite blommor idag, det brukar alltid liva upp humöret, sen har jag varit sugen på tårta i en veckas tid så det blir nog att köpa sig något gott också..

Varje gång jag ser denna bild på facebook så skrattar jag gott. Tänker på min kompis som alltid säger till mig när hon ska fota mig när vi är på semester att jag ska se "normal" ut. haha Men det hon ser i linsen är ju heeeelt normalt för mig. :)

Ha en skön dag i kylan!









gamlaposthuset:
Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...