30 december 2015

Fågeldagbok


Hej på er bloggisar!
Här sitter jag och njuter av dagens kaffe. Har fått en fin dagbok av min dotter i julklapp också. Sitter och bläddrar i den för fulla muggar. Man kan skriva vad man har sett och gjort och ringa in vilket väder det är den aktuella dagen. Står intressanta saker om våra svenska fåglar också som är enkelt men välskrivet.


Den här söta strömstaren har man sett ett par gånger, både här i byn och uppåt i landet. Hoppas att mina fina vänner orkar ta med mig på någon fågelvända nästa år. Det skulle vara så kul, och de är så roliga att umgås med. Man får alltid garanterat gott skratt. Det är livet! 

Idag ska jag iväg på trevligheter, alltid lika skoj att komma iväg!


Ha en fin dag!


instagram:
gamlaposthuset
Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...