29 november 2015

Weekend trip


Hallå alla denna adventssöndag!
Nu är jag hemkommen från Västerås. Tog tåget i går morse och vi började direkt med shopping på Erikslund. Jag köpte gardiner, stänger, sängkläder, palm, tallrikar i olika former och gratängform etc. Timmarna bara rusade iväg så när det nalkades för mig att ta tåget hem så bestämde vi oss att jag skulle sova över. På kvällskvisten drog vi till Ica Maxi och shoppade mat och städartiklar.


Vid åtta snåret åt vi soppa och pratade om ditt och datt innan det var dags för nästsista avsnittet för Downton Abbey. Vi stupade i säng vid 23 snåret och sov rakt av till klockan 8. Sen var det bara att få i sig lite frukost och sen drog vi iväg för att shoppa dammsugare. ( hennes julklapp) Sen drog vi till Mio möbler för att känna och klämma på soffor. Finns så mycket snyggt så nu vill jag ha en ny soffa! haha

Nu är jag trötter, måste laga lite kvällsmat och jag har även tvättstuga. Men jag orkar bara köra ett par maskiner för snart blir det hopp i sängen igen. Önskar er en fin start på kommande vecka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...