20 november 2015

Öster Mälarstrand



Vilken intensiv vecka. Dagarna bara rusar och jag hinner inte med allt som ska hinnas göras. Arbetstiden säger bara schwish och sen rusar man hem vid fem för att plocka o packa dotters prylar, skickat in min rapport har jag hunnit med och ringt tröksamtal som ex försäkringskassan. Stupar i säng vid midnatt sen upp igen igen sex. Stresspåslag delux. Fått stora stressblämmor i ansiktet. Inte vackert. 


Kom hem efter 17 idag o det var bara fortsätta packa. Meeeen nu är jag klar med det, i morgon går färden till Västerås där dotter o pojkvän väntar in oss när vi kommer med bilar och släp. Ska bli spännande att få se hennes nya lya.♥️

Alldeles nybyggt vid Mälarstrand. En tre-rummare med sjöutsikt.⚓️♥️

Nu ska jag bara slappa i soffan, ska försöka varva ner litegrann och slurpa i mig lite varm soppa. Trevlig helg!♥️

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig lägenhet ;))....läget verkar bra också ;))
    Hoppas allt är bra med dej ;))
    Ha en fin kväll!
    Kramis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...