8 november 2015

Lady Violets home



Kolla in huset! Jag vill haaaa!! Vilken dröm, får nästan ont i hjärtat när jag ser något vackert som jag vill ha♥️♥️

Men jag får nöja mig med mitt "Downton posthuset". Den är oxå i tegel, har gamla möbler, fin trädgård/park utanför men sen tar nog liknelsen slut. Jo, en sak till, jag har samma växt som dem i Downton. Inte illa va! Haha

Kolla in vilket rum! (Och växten)


En helt underbar serie i så vackra miljöer. Nu när 6e säsongen rullar och innehållet inte är jätteintressant så tittar jag på interiören och dess miljöer. Man typ dör av avund. Mitt nästa liv ska jag bo så vackert! (eller på Gran Canaria...) 





1 kommentar:

  1. Oh I love Violet's home! Can't wait until the next season of Downton Abbey :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...