10 november 2015

Kycklinggryta ♥️



Idag gjorde jag en "jag tager vad jag haver" gryta. Lök, paprika o kyckling. 


Bryn kycklingbitar o ta dina favoritkryddor. Mina svartpeppar, grillkrydda o Dragon. Tjofsa i paprika o lök o droppa i sen lite vatten o jag hade även kycklingbuljong. (1 tärning)
Häll allt i en ugnsform och häll i matlagningsgrädde, créme fraiche o pressad vitlök. Tjofs in i ugnen ca 200 grader i ca 30 min. Klart! 


Mina novembernaglar är jag nöjd med. Har en ny form på naglarna också. Formen kallas för ballerina, efter formen på en ballerinas skor.. ♥️


Rolig app. Jag kan se vilka som tar bort mig på insta. Have Unfollowed Me. 2st idag.. Sen ser jag att jag följer inte en endaste person som inte följer mig. Not following back. Har hållt nollan sedan dag 1. Principfast o lite löjligt av mig Hahaha 

Må då gott!♥️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...