26 november 2015

Arbetsdagarna rusar



Här på jobbet renoveras det för fulla muggar. Handikappanpassning. Arbetsmiljön är inte den bästa men de är bara en tidsfråga innan de är färdiga. 

Det händer sååå mycket i mitt liv just nu. Jobbet, väntar in min sista rapportresultat, bantar, dotterns flytt etc. Stupar i säng o tvingar mig upp på mornarna. På lördag ska jag till Västerås igen. Dotter behöver hjälp med gardiner etc så självklart så kommer mamsen. Men snart om några veckor är det jullov, då hoppas jag att jag får pusta ut och hoppas att jag har klarat min neuropsykiatriska utbildning. Då ska det firas så håll tummarna att jag klarar den!

2 kommentarer:

  1. Bråda dagar hos er <3 tänk vad skönt när ni ser slutet på allting) Ha en fin adventshelg <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Klart jag håller tummarna för dej !!....hoppas allt går bra ;))
    Går det bra också med pyntningen inför advent ?, hihi...
    Ha det gott min vän !!!
    Trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...