15 november 2015

100% kärlek!♥️


Denna helg har jag svullat onyttigt. Har inte ätit sånt här skräp på snart tre månader och har då gått ned 8,5kg. 


Men guu så gott det var med chips! I Love chips! Skumtomtar slank också ned. Nackdelen med smågodis är att det är så mycket socker i så magen o tarmen slår bakut efter en stund.. 


Idag har jag svullat kebabpizza. Den var gudomligt god. Njöt varje tugga..


Kvällsfikat blev bulle o julmust. Nu är jag helt utslagen. Kroppen mår inte bra av detta. Är så glad över att ha skippat sånt här skräp som inte är bra för kropp o hjärta. Jag har småfirat att jag har skrivit klart rapporten och ska lämna in den i morgon. Håll tummarna att jag blir godkänd efter detta! ♥️♥️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...