22 oktober 2015

♥️ tiden rusar..



Ja käre värld vad veckorna rusar iväg! 
Kan inte förstå att julen knackar på dörren snart! ♥️
Jag har problem med mobilen igen. Nästa vecka ska byte av nätverk ske. Jobbet använder sig av ett märke som heter tdc och de använder sig av tele2s nätverk, men ska byta till Telia v.44-45. Så nu hoppas jag att det blir till det bättre. 

Önskar er en fin helg, jag ligger i ryggskott så jag vet vad jag ska göra, bli bra.. Kram♥️


Sprutor rätt in ryggfläsket. Aj. 
Ryggen krampar därav smärtor. 
Diskbråck from hell..
Visste ni att kraftig ryggskott är farligt? Inte att själva ryggskottet som är farlig i sig men lyssnar man inte på kroppens signaler så kan man paja ryggen rejält. Jag har två diskbråck och artros. När jag får smärtor i ländryggen så har jag belastat ryggen/diskarna fel. Då börjar musklerna krampa. De vill skydda det onda.  Men till slut så får man såna hemska kramper att man blir sned i ryggen och kan inte röra sig. Hemsk känsla. Sömnlöst också. Så nu är jag hemma med detta onda och har fått sprutor för att musklerna ska sluta krampa.. 



2 kommentarer:

  1. Det där låter precis som mina smärtor det, hehe.....jag har artros...men diskbråck har jag nog inte, men förra veckan fick jag ett ryggskott (antar jag) gjorde sitt ups och så yoga jag och trodde att jag skulle mjuka upp ryggen med det...men jädrans så ont jag fick, kunde inte sitta, nästan inte gå, nästan inte ligga, men nu är jag bra igen...förutom artros som jag har lite här o var i kroppen...t.om. i stortåna, hihi...men min värk nästan försvinner ibland och så kommer den tillbaka och så håller det på, men ryggslutet är aldrig symtom fri....
    Hoppas du kryar på dej!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Aj aj hoppas det går över snart
    kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...