20 september 2015

Shoppingmaraton i Ullared!



Hej och halloj!
Då har man varit i Ullared och rusat runt på Gekås bland horder av folk.


Kom hem med några kassar. Köpte allt från hygienartiklar, köksartiklar och bara viktiga inredningssaker. 


Den här gigantiska hjärtat kostade 59 pix typ och den ska jag ha på dörren, så har grannarna lite fint att kika på, och den höga krukan i zink tänkte jag testa plantera min palm som står och ser ledsen ut i köket. 


Köpte mig en lampskärm också, den jag hade innan var mörk och trist så nu lyser det så fint i ena hörnet i vardagsrummet. Lampskärmen var ju inte superbillig men det är dyrt med skärmar i vanliga elbutiker, en sån här skärm kan kosta 250 pix i en sån affär, jag betalade 79kr tror jag på Gekås.


Två tjusiga tavlor som ska hängas på toa eller i hallen, kostade 79 kr stycket. 


London-adapter 39 kr, bra pris, fanns dyrare men jag behöver inget avancerat.


Förkärlek till rostigt, och skavt, hittade två stycken konsoler som jag har tänkt att ha på ena toan.


Halva priset på fryspåsar, kaffefilter, dipp etc. Då är det roligt att handla.


Fick fina presenter också. Det hade jag inte räknat med, inte ens haft tanken på att jag fyller år nästa helg. Men kolla in vilken smart grunka jag fick! En väskhållare! Ubersmart, som man kan ha i handväskan och sen är det bara att veckla ut den och hänga sin väska om man är ute och fikar mm..


Kolla in dessa fina värmeljus! Jättefina! De fick jag också som surprice när vi var i stugan. Man blir lätt rörd. Att man finns där i tankarna hos sina vänner. Värmer i hjärtat.
Har haft en intensiv, halvt sömnlös men har haft en kanonfin helg med fina vänner. 
Något jag märker är toppar och dalar i humöret, att man är mestadels glad men sen kommer det en liten minisvacka där man liksom dalar för en liten stund, man blir trött, inte på vännerna utan det går åt sååå mycket energi att gå i ett sånt stort varuhus, med så mycket folk samt varor. Huvudet och benen går härsochtvärs och sen stupar man ner på en stol i sportbaren för en stund för att orka vidare. Man måste få återhämtningsfaser för att orka med tempot. Det är rena rama shoppingmaraton när man är i Ullared.

Nä ni, nu ska jag stappla in i duschen, sen dyka ner i soffan en stund innan sängen! 

Önskar er en fin start på kommande veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...