15 september 2015

Roliga citat och fågelsång



När jag saknar våren och dess ljud som hör till, så knäpper jag på datorn och tar fram min blogg och lyssnar.. Koltrastens ljuva sång. Varje gång jag hör koltrastens trudelutt tänker jag på farsan, han kunde vissla han. :-)  Just nu denna gråa dag skulle jag kunna göra vad som helst för att få höra koltrast och få lite sol på kinderna, men tyvärr så måste man åka till Spanien för att få dessa önskningar uppfyllda.. 


Alltid roligt med skojsamma citat. Det kryllar av dessa överallt och det kan vara precis vad man behöver en trist dag. Att få sig ett gott skratt eller två gör att man blir piggare och känner sig gladare igen, och så är jag lättroad. hihi

Önskar Er en fin tisdag! Kramar 

1 kommentar:

  1. Det är bra att du är lätt road, hihi....då får man ett roligare liv ;)).....för tillfället hör jag mest skat sång ute, hehe....
    Ha det gott !!
    Kramisar bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...