22 september 2015

Im an albatraoz

Den här dunka dunka låten lyssnade jag på varje dag/kväll/helg när jag fick stresskänslor i skrivandet när jag studerade. Varje tenta eller uppgift så drog jag igång denna låt med heltokiga texten om en mus som heter Lorry och bodde i ett stort brunt hus, musen hade pengar och hon var en  h*ra.. Inte så jätteintelligent text men man får sig ett gott skratt. haha

"I'm An Albatraoz"

Mesdames et Messieurs
S'il vous plaît
Soyez prêt pour AronChupa et Albatraoz
C'est parti!

Let me tell you all a story
About a mouse named Lorry
Yeah, Lorry was a mouse
In a big brown house
She called herself the hoe
With the money money flow

But fuck that little mouse
'Cause I'm an albatraoz

I'm an albatraoz
I'm an albatraoz

Yeah, Lorry said she was a mouse
Smoked that cheesn’ like a baoz
Monilie money money hoe
Chinka chinka chingka-flow

Yeah, Lorry was a witch,
Yeah, a sneaky little bitch

So fuck that little mouse
'cause I'm an albatraoz

I'm an albatraoz
I'm an albatraoz

Mesdames et Messieurs
S'il vous plaît
Soyez prêt pour AronChupa et Albatraoz
C'est parti!

I got it!

Ooh, I see ya, ooh, I see ya, ooh, I see ya

I'm an albatraoz
I'm, I'm, I'm...
Stop!
I got it

I'm an albatraoz
This is albatraoz




Spellistan hörs inte via mobilen tyvärr.. och det är nog en ca 8 låtar som jag hade på repeat hela läsåret hehe

Albatraoz betyder att man är en stark kvinna, i gangstavärlden - a boss ass bitch

Baoz är ett killnamn, biblisk tror jag..

onödigt vetande är ju alltid intressant kunskap hahaha




Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...