20 augusti 2015

Stark längtan ... ♥️



Nu har dotters rum stått tomt flera veckor men i morgon kommer hon hem till mig och hälsar på! Längtar! ♥️


Igår var en dag då pulsen gick upp rätt mycket men jag fick ett sms från min vän och hon undrade om vi skulle åka iväg på en loppisrunda efter jobbet. Alltid lika roligt och spontana utflykter är alltid något som uppskattas. Köpte en fin piedestal för några riksdaler så nu står den här hemma och är så grann i matrummet. Billigt är roligt. 

Snart nalkas det helg och jag får krama min dotter!

Önskar er en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det kul att krama om dottern, hihi....det tycker jag med ;))....min dotter bor hemma i stan nu...vi bor ju på landet, men vi träffas ju emellanåt ändå när vi åker hem och tvättar osv.........tex. idag...min dotter bor ju hemma hos oss ännu,så vi får ju träffas nästan jämt....vi åker till Side tillsammans nästa vecka, ska bli såå kul !!!
    Ha en fin vecka.. ska bli sol och varmt (men lite kyligt på kvällarna, inte som i Turkiet precis, haha)....
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Ja, jag längtar efter min dotter just nu, hon är på Rhodos och dyker ett tag.
    Som tur är så bor hon hemma än ( för det mesta i alla fall).

    Din piedestal var fin, härlig färg.
    Säger som du, billiga fynd gillar vi.

    Kramar Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...