30 augusti 2015

Shopping i Köping



Igår var jag och min väninna till Köping för lite lopperi och shopping!


Vi var till lilla kammar´n och sjömans konditori.
Mysiga butiker och stan ligger bara typ 6,7 mil från vår hemkommun..


Jag fyndade två tavlor på röda korset, av Stina Sunesson.. Jättefina!


Loppis utanför Kolsva ..


Tuppen kunde gola så högt att jag blev rädd! 

Vi var även till Kolsva och där finns ett hem på landet där paret har både djur, växter och ett jättestort loppis i sina utbyggnader/lador..

En riktig sällskapshöna. Jättefin!


Den lilla rostiga hinken köpte jag förra gången vi var till Köping och den större köpte jag denna gång för jag ska plantera ned en klippt tuja och ha som dekoration nu till hösten. Ska även dra en batterislinga i bollen så den kommer bli riktigt tjusig sen.

Idag söndag, dotter har precis åkt hem och jag har tvättstuga nu. I morgon är det dags för jobb igen, synd att helgerna går så fort! 

Önskar er en fin start på kommande veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...